Tuesday, March 16, 2010

Tahniah Hafiz serta pasangan dan Aida Farahan serta pasangan

Salam bloggers..
dah lama tidak menulis, Alhamdulillah..
cuti sekolah kembali walaupun tidak digunakan bagi berehat serta bercuti sebenar-benarnya..
Tahniah kepada rakan IPBAku dahulu, Hafiz dan pasangan serta Aida Farahan serta pasangan kerana telah melangsungkan perkahwinan diwaktu cuti sekolah ini..
Semoga kalian menempuh alam berumahtangga dengan lapang hati serta berbahagia sehingga akhir hayat..
Soalan cepumas yang sering ditanya.. hehehe.. bila tibanya giliranku?
Setiap orang mempunyai waktunya.. masanya akan tiba jua..
Belum mengena lagi tu...hehhehe
Walaaupun telah melabuhkan joran, ikan idak mau lagi makannya..hehehh
Tunggu lampu hijau serta ingin kenal lebih rapat lagi...heheh
Sampai waktunya akanku war-warkan kepada kalian...
Sekali lagi, Tahniah buat kalian berdua...

Kasih Yang Tak Dianggap - Kumpulan Kertas

aku mentari
tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
akulah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku
sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah

No comments: